Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ


ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Αδέλφια μου, όταν ένας στρατός χάνει την μια μάχη πίσω από την άλλη τότε οι υπεύθυνοι του στρατού καλούν τους στρατιώτες να ανασυνταχθούν και να ανασυγκροτηθούν. Στον πνευματικό στρατό όμως δεν υπάρχουν υπεύθυνοι διότι ο κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος του δικού του πνευματικού στρατού.

Υπεραγαπημένα μου και γλυκά μου πνευματικά αδέλφια τα απανταχού ευρισκόμενα, η παρουσία του Θεού στη ζωή μας δύναται να καθορίσει την πνευματική μας εξέλιξη σήμερα ώστε με την δύναμη του Θεού να διεπόμεθα από μια προσωπικότητα πνευματική, η οποία να μας καθιστά ιδεώδεις ανθρώπους με ιδιότητες Θεού, με αρχές Θεού, με επιδιώξεις Θεού μέσα στις κοινωνίες που ζούμε. Ειδικότερα σήμερα που ο κόσμος μας διέρχεται απανωτές κρίσεις σε πνευματικούς και υλικούς τομείς. Είναι καθήκον μας να εισέλθουμε όλοι εμείς στα βάθη του Θεού, στις αρχές του Ευαγγελίου ώστε η πνευματική ανασυγκρότηση να φέρει την εν Θεώ αναγέννηση, η οποία θα πρέπει να διέπει την καθημερινότητά μας. Κατόπιν, η αναγέννηση του Θεού να καθορίσει το πνευματικό μέλλον μας συν Θεώ. Αδέλφια μου, η πάλη ημών δεν είναι προς σάρκα και αίμα αλλά προς τις αρχές και τις εξουσίες του κοσμοκράτορα του σκότους του αιώνος τούτου (Εφεσίους 6:12), είναι ένας πόλεμος που δυστυχώς υφίσταται μέσα στις κοινωνίες των ανθρώπων. Σε παγκόσμια κλίμακα υπάρχει ένας ακήρυχτος πνευματικός πόλεμος με εκατομμύρια πνευματικά θύματα. Αυτόν τον πόλεμο τον διεξάγει ο διάβολος ο οποίος διάβολος, που σημαίνει διαβολή, θεώρησε ότι δύναται να κλέψει το πνεύμα και το σώμα του κάθε ανθρώπου. Πράγμα το οποίο κατάφερε, αφού όλοι εμείς του δώσαμε το δικαίωμα ώστε αμαχητί σήμερα να έχει εναποθέσει μέσα στον καθένα μας την μη λογική που τον διακατέχει, η οποία αποδιοργανώνει το πνεύμα γεμίζοντας τη ζωή μας με μια άλογη λογική πνευματική, που το μόνο που μας εξασφαλίζει είναι υποσιτισμό του πνεύματος αλλά και του σώματος με αποτέλεσμα τον θάνατο. Η οποία λογική συντελείται εν αγνοία μας και εκδηλώνεται με την αποδιοργάνωση του σώματος, με φυσική συνέπεια οι λειτουργίες του σώματος να υπολειτουργούν. Η κατάσταση αυτή επιφέρει τον πόνο στο σώμα, την φθορά στο σώμα, με αποκορύφωμα τον ανυπέρβλητο θάνατο. Σήμερα όλοι εμείς γνωρίζουμε ότι το πνεύμα βάσει του Λόγου του Θεού είναι το ζωοποιόν, αυτό δηλαδή που δύναται να ζωοποιήσει το σώμα μας το οποίο είναι ναός του εν ημίν Αγίου Πνεύματος, ο φθείρων τον ναό του Θεού τούτον θέλει φθείρει ο Θεός (Κορινθίους Α΄ 3:17, 6:19). Αδέλφια μου, ο Θεός για άλλη μια φορά κατέβηκε σήμερα στη γη δια Πνεύματος Αγίου ώστε το εναπομείναν αγαθό σε όλο τον πλανήτη να το συλλέξει, δια να δημιουργηθεί το στράτευμα του Θεού στη γη, το οποίο αγαθό σήμερα υφίσταται σε όλο τον κόσμο και περιμένει την σάλπιγγα της ζωής ώστε να σαλπίσει. Αυτή η ζωή θα γίνει πόλος έλξης για όλους τους ανθρώπους εκείνους που υπηρετούν Θεό ζώντα, όμως δεν θα γίνει αισθητή η παρουσία του Θεού στους ανθρώπους εκείνους που επένδυσαν στο υλικό στοιχείο, στα εντάλματα των ανθρώπων και σε θρησκευτικά συστήματα που τα διέπει ο φανατισμός. Αδέλφια μου, η Φωνή Θεού κάνει σήμερα κάλεσμα και δημιουργεί σύγκλιση στον πνευματικό κόσμο ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι να εγκαταλείψουν την πνευματική, εωσφορική συμπεριφορά. Μια συμπεριφορά που οδηγεί τον πνευματικό κόσμο αλλά και όλους τους ανθρώπους σε αδιέξοδο, το οποίο έχει μεταβάλει τους ανθρώπους στο να διακατέχονται από λόγια ενώ τα έργα αγάπης, οι Καρποί, τα Χαρίσματα, τα Σημεία να μην συνυπάρχουν στη λογική τους. Μάλιστα όλοι οι χριστιανοί παραμυθιάζονται σήμερα αναπτύσσοντας ως θέλημα Θεού την μεταθανάτια ζωή. Αν είναι δυνατόν να επικαλούμεθα τον Θεό επιδιώκοντας και κηρύττοντας τον θάνατο ως μέσω συνύπαρξης ή συγκατοίκησης μαζί του, αφού όλοι οι χριστιανοί ανεξαρτήτου δόγματος γνώρισαν, δέχτηκαν και κηρύττουν ότι ο Χριστός αναστήθηκε και μάλιστα αναστημένος πλέον έκανε την εμφάνισή του ενώπιον των μαθητών του. Ο Θωμάς τον άγγιξε και φώναξε, ο Κύριός μου και ο Θεός μου (Ιωάννης 20:28). Κατόπιν, μπροστά στα μάτια 500 και πλέον ανθρώπων ανελήφθη στους ουρανούς, αφού έδωσε εντολές στους μαθητές του. Για ποιον λόγο εμείς να ζητάμε τον ζώντα Θεό στους νεκρούς; Αφού, ο Θεός είναι Θεός ζώντων και ουχί νεκρών (Μάρκος 12:27). Αδέλφια μου, ο Θεός δημιούργησε αυτόν τον τρισμέγιστο κόσμο που βλέπουμε ως ένα μέσο επικοινωνίας και κοινωνίας μαζί του. Πώς είναι δυνατόν εμείς, με μια ελαφριά αντίληψη που μας διακατέχει, να τον απορρίπτουμε και να επιζητούμε έναν άλλον κόσμο στον οποίον συνειδητά κανείς δεν θέλει να μεταβεί αφού όλοι, πνευματικοί και μη, όταν αντιλαμβάνονται τον θάνατο τρέχουν στα νοσοκομεία για να θεραπευθούν; Αν είναι τόσο ωραίος ο θάνατος, όσο τον παρουσιάζουν σήμερα οι πνευματικοί άνθρωποι σε όλον τον κόσμο, γιατί όταν έρχεται δεν αφήνουν τον εαυτό τους στα χέρια του Θεού και τρέχουν στα καλύτερα νοσοκομεία;

Η Φωνή Θεού συνεχίζει την έρευνα και ρωτά. Πού είναι η αγάπη του Χριστού μεταξύ των χριστιανών η οποία διέπεται από Καρπούς όπως η αγάπη μακροθυμεί, αγαθοποιεί, η αγάπη δεν φθονεί, η αγάπη δεν αυθαδιάζει, δεν επαίρεται, δεν ασχημονεί, δεν ζητεί τα εαυτής, δεν παροξύνεται, δεν διαλογίζεται το κακόν, δεν χαίρει εις την αδικίαν, συγχαίρει δε εις την αλήθειαν· πάντα ανέχεται, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει (Κορινθίους Α΄ 13:4).

Η Φωνή Θεού συνεχίζει να ρωτά. Πού είναι τα Χαρίσματα σήμερα στον πνευματικό κόσμο ο οποίος αυτοσυστήνεται ως λαός του Θεού; Αυτά τα Χαρίσματα δημιουργούν στην ζωή του κάθε χριστιανού όταν λειτουργήσουν μέσα του ευφορία, ευεξία, ανεκλάλητη χαρά και είναι επτά: Γλωσσολαλιά, Ερμηνεία γλωσσών, Προφητικό, Ιαματικό, Διάκριση πνευμάτων, Λόγοι διδαχής, Δυνάμεις. Διότι εις άλλον μεν δίδεται διά του Πνεύματος λόγος σοφίας, εις άλλον δε λόγος γνώσεως κατά το αυτό Πνεύμα, εις άλλον δε πίστις διά του αυτού Πνεύματος, εις άλλον δε χαρίσματα ιαμάτων διά του αυτού Πνεύματος, εις άλλον δε ενέργειαι θαυμάτων, εις άλλον δε προφητεία, εις άλλον δε διακρίσεις πνευμάτων, εις άλλον δε είδη γλωσσών, εις άλλον δε ερμηνεία γλωσσών (Κορινθίους Α΄ 12:8).

Η Φωνή Θεού συνεχίζει να ρωτά. Πού είναι τα Σημεία του Αγίου Πνεύματος σήμερα στους χριστιανούς; Ο Κύριος τόνισε, Όστις πιστεύση και βαπτισθή, θέλει σωθή· όστις όμως απιστήση, θέλει κατακριθή. Σημεία δε εις τους πιστεύσαντας θέλουσι παρακολουθεί ταύτα, Εν τω ονόματί μου θέλουσιν εκβάλλει δαιμόνια· θέλουσι λαλεί νέας γλώσσας· όφεις θέλουσι πιάνει· και εάν θανάσιμον τι πίωσι, δεν θέλει βλάψει αυτούς· επί αρρώστους θέλουσιν επιθέσει τας χείρας, και θέλουσιν ιατρεύεσθαι (Μάρκος 16:16). Εμείς όλοι λεγόμεθα χριστιανοί, λέμε ότι πιστεύουμε στον Χριστό και πραγματικά έχουμε βαπτιστεί στο νερό. Τα πρώτα δύο Σημεία τα έχουμε φέρει στη ζωή μας, τα υπόλοιπα Σημεία πού είναι; Αφού σήμερα και αυτοί που λένε ότι με το Ευχέλαιο ή με την προσευχή τους θεραπεύουν κόσμο, στο τέλος όλοι καταλήγουν στα νοσοκομεία και στα φάρμακα. Δυστυχώς όλοι στηρίζονται στα φάρμακα. Μια παροιμία λέει, ήρθανε τα φάρμακα φύγανε τα θαύματα. Όχι ότι η επιστήμη είναι κακή, είναι τέλεια αφού αν δεν ήταν αυτή με τις έρευνές της όλοι, χιλιάδες άνθρωποι θα πέθαιναν πρόωρα. Όμως εσύ χριστιανέ αναρωτήσου, γιατί δεν έχεις Σημεία, τι κάνεις λάθος; Πώς είναι δυνατόν να αυτοαποκαλείσαι χριστιανός, να λες ότι είσαι του Θεού και το μόνο που κάνεις είναι να αυξάνεις άνθρωπε στη μωρία, στα φάρμακα, στα κατηγορώ, στα χρήματα, στην φθορά, στον θάνατο, με αποκορύφωμα την πίστη σου στην μεταθανάτια ζωή θεωρώντας αυτήν μάλιστα ως μεγάλη ευλογία διότι πιστεύεις πως όσοι πεθαίνουν πηγαίνουν να συναντήσουν τον Θεό!! Αν είναι δυνατόν! Αδέλφια μου, ο Χριστός είναι ο πατέρας μας, είναι ο αδελφός μας, είναι ο φίλος μας. Αυτός ο Χριστός ήτο υγιής στο πνεύμα και στο σώμα. Αφού είναι πατέρας μας έτσι θα πρέπει να είμεθα και όσοι θέλουμε να λεγόμαστε παιδιά του, υγιείς στο πνεύμα και στο σώμα, διαφορετικά στρουθοκαμηλίζουμε οι πάντες. Αδέλφια μου, ο Χριστός ερχόμενος στον κόσμο έφερε το ουράνιο πολίτευμα ώστε ο άνθρωπος να γίνει πολίτης της ζωής. Με την παρουσία του άρχισε να γκρεμίζει το κράτος του θανάτου, εθεράπευε πάσα ασθένεια και πάσα διαβολή και ανίστα νεκρούς. Μάλιστα φανέρωσε το, ό,τι εγώ ποιώ σεις πλειότερα τούτων θέλετε ποιήσει (Ιωάννης 14:12). Δυστυχώς όμως όλοι μας πέσαμε στην παγίδα της άγνοιας και της αμαρτίας. Ο λόγος είναι διότι, ο λαός τούτος με τα χείλη με τιμά η δε καρδία του πόρρω απέχει απ’ εμού· εις μάτην δε με σέβονται, διδάσκοντες διδασκαλίες, εντάλματα ανθρώπων (Ματθαίος 15:8, Μάρκος 7:6). Αδέλφια μου, ήρθε η ώρα να πάρουμε το Ευαγγέλιο του Χριστού στα χέρια μας και να εγκαταλείψουμε τα στερεότυπα που μας οδηγούν στον θάνατο, με πιστεύω εξωγραφικά τα οποία παρουσιάζουμε ως αλήθεια. Αδέλφια μου, μόνο μέσα στον Λόγο του Θεού θα γνωρίσουμε την αλήθεια, σε αυτόν τον Λόγο του Θεού θα συναντήσουμε την ζώσα φωνή του ζώντος Θεού η οποία ζωοποιεί. Τι ζωοποιεί; Τα πάντα όσα βλέπουμε αφού δια του λόγου έγιναν όλα. Μα πιο συγκεκριμένα ζωοποιεί το σώμα ημών, το πνεύμα εστι το ζωοποιόν (Ιωάννης 6:63). Επίσης θα πρέπει να επιδιώξουμε την αγάπη του Χριστού η οποία συντελεί στο να αναπτύξουμε μεταξύ μας την ενότητα που είναι Ευαγγελική απαίτηση του Θεού, Πάτερ άγιε τήρησον αυτούς εν τω ονόματί σου ω δέδωκάς μοι ίνα ώσιν εν καθώς ημείς (Ιωάννης 17:11). Κατόπιν, να εξασφαλίσουμε την σοφία του Θεού η οποία αποκωδικοποιεί όλα τα μυστήρια της ζωής. Η σοφία του Θεού είναι ο πάρεδρος του Θεού. Ο σοφός Σολομών φανέρωσε δια Πνεύματος Αγίου ότι, ο Θεός ουκ εποίησε θάνατο ουδέ τέρπεται επ’ απωλεία ζώντων και σωτήριοι αι γενέσεις του κόσμου και ουκ εστιν φάρμακο ολέθρου ουδέ άδου βασίλειο επί της γης. Για να πετύχουμε τους στόχους μας θα πρέπει να θέσουμε το υλικό συμφέρον σε κατώτερο επίπεδο και το πνευματικό ως πρώτη και κύρια απασχόληση στην καθημερινότητά μας. Ο Κύριος τόνισε, αδύνατον να εισέλθουν στην βασιλεία του Θεού οι έχοντες το θάρρος στα χρήματα καθώς, ευκολώτερον εστι κάμηλον δια τρυμαλιάς ραφίδος διελθείν παρά πλούσιον εις την βασιλείαν του Θεού εισελθείν (Μάρκος 10:24-25). Αν έχουμε υλικά αγαθά να γίνουμε καλοί διαχειριστές του πλούτου που ο Θεός έθεσε εις χείρας ημών και όχι να τον συλλέγουμε πιστεύοντας ότι μέσω αυτού θα εξασφαλίσουμε μια ζωή ποιοτική ή ποσοτική. Η μετάνοια, η αναγέννηση, η χαρά, η σοφία του Θεού, η καλή καρδιά με σπλάχνα Χριστού, τα Χαρίσματα, τα Σημεία, δεν αγοράζονται. Ο Κύριος τόνισε, να συλλέγουμε θησαυρό εν ουρανοίς όπου σκώληξ δεν τρώει και σκόρος δεν διαφθείρει και αυτός ο θησαυρός, που δεν χάνει ποτέ την αξία του, είναι η σοφία του Θεού η οποία βρίσκεται στον Λόγο του Θεού. Ο Χριστός τόνισε, έλθετε προς με πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι και εγώ θέλω σας αναπαύσει, ο γαρ ζυγός μου χρηστός και το φορτίον μου ελαφρόν εστιν (Ματθαίος 11:28). Αδέλφια μου, ο Χριστός ερχόμενος στον κόσμο έθεσε δύο όρους, δύο εντολές ώστε αν τηρηθούν κατόπιν να συνδιαλλαγεί μαζί μας. Η πρώτη είναι να αγαπήσουμε Κύριο και Θεό μας εξ όλης της καρδίας μας, εξ όλης της ψυχής μας, εξ όλης της διανοίας μας, εξ όλης της ισχύος μας και η δεύτερη να αγαπήσουμε τον πλησίον μας όπως τον εαυτό μας (Ματθαίος 22:37-39). Εμείς δεν θελήσαμε να προβούμε στην εφαρμογή αυτών των δύο εντολών και έτσι καταφύγαμε στο να γεμίσουμε τον κόσμο με τόπους λατρείας. Σ’ αυτούς τους τόπους λατρείας οι άνθρωποι δεν αναπτύσσουν στην ουσία τον Θεό, διότι δεν εννόησαν ώστε να αναπτύσσουν την αγάπη μεταξύ των χριστιανών αλλά τον διχασμό, τα συμφέροντα και τις προσωπικές φιλοδοξίες, τα οποία σήμερα βλέπουμε ότι διακατέχουν τους χριστιανούς. Αδέλφια μου, ο Χριστός κατέβηκε στη γη πριν δυο χιλιάδες χρόνια με σκοπό να επαναφέρει τον άνθρωπο στις αρχές του Θεού. Έτσι κήρυξε το Ευαγγέλιο της βασιλείας, το οποίο μέχρι να γίνει αντιληπτό από το ανθρώπινο γένος συνεχίζει να το εργάζεται δια Πνεύματος Αγίου, μέχρι να δημιουργηθούν οι συνθήκες ώστε να το συλλάβουν και να το αναπτύξουν οι άνθρωποι. Μάλιστα, σε προσωπικό επίπεδο δεν θα ξαναέρθει στην γη παρά μόνο, όταν οι άνθρωποι νικήσουν τους εχθρούς τους που είναι η αμαρτία, η οποία αμαρτία επιφέρει τον φυσικό θάνατο. Ο Πατέρας είπε στον Υιόν του, Κάθου εκ δεξιών μου, εωσού θέσω τους εχθρούς σου υποπόδιον των ποδών σου, έσχατος εχθρός καταργείται ο θάνατος (Ψαλμοί 110:1, Κορινθίους Α΄ 15:26). Όσο ο θάνατος και η αμαρτία υπάρχουν στη ζωή μας ο Χριστός θα απουσιάζει. Για να πάψει να απέχει από τα δρώμενα του κόσμου η παρουσία του Θεού, θα πρέπει να πιστέψουμε στον Χριστό, στη ζωή. Να πιστέψουμε ότι ο Χριστός θέλει να γκρεμίσει τον κόσμο αυτό και να ιδρύσει την βασιλεία του Θεού όπως στον ουρανό και στη γη. Το θέλημα του Θεού, το οποίο φανερώνει ότι ο Θεός έφερε τη ζωή, εκδηλώνεται μέσα στον Λόγο του Θεού. Αρχικά, οι δέκα εντολές δημιούργησαν τον νόμο εκείνον που καταργεί τον θάνατο και δόθηκαν από αγάπη για να ζήσουν οι άνθρωποι με αρχές, δημιουργώντας κατόπιν κοινωνίες γεμάτες σοφία Θεού. Η ενδέκατη εντολή φανερώνει, ο ποιήσας ταύτα ζήσεται. Ο Θεός όμως επιμένει ξανά και φανερώνει τις προθέσεις του δια Πνεύματος Αγίου μέσα από τον Λόγο Του. Πρώτος ο σοφός Σολομών συνέλαβε ότι, ο Θεός ουκ εποίησε θάνατο ουδέ τέρπεται επ’ απωλεία ζώντων και σωτήριοι αι γενέσεις του κόσμου και ουκ εστιν φάρμακο ολέθρου ουδέ άδου βασίλειο επί της γης. Κατόπιν, ο ίδιος ο Χριστός φανέρωσε, ο πιστεύων εις εμέ, και αν αποθάνη, θέλει ζήσει· και πας όστις ζη και πιστεύει εις εμέ, δεν θέλει αποθάνει εις τον αιώνα. Πιστεύεις τούτο; (Ιωάννης 11:25). Μετέπειτα, ο Απ. Παύλος δια Πνεύματος Αγίου φανέρωσε το ου θέλομεν εκδύσασθαι αλλά επενδύσασθαι ίνα καταποθή το θνητόν υπό της ζωής (Κορινθίους Β΄ 5:4). Σήμερα, η Φωνή Θεού αποκωδικοποιεί το μυστήριο του θανάτου και επιδιώκει με τους πνευματικούς αγώνες να το φέρει στο προσκήνιο ώστε όλοι να συλλάβουν τον μεγαλύτερο εχθρό του ανθρώπου. Κατόπιν, πρώτα σε προσωπικό επίπεδο και μετά σε γενικό, να επιδιώξουν οι άνθρωποι σήμερα να βρουν τα μέσα που καταργούν τον θάνατο. Ο τρόπος κατάργησης αυτού είναι το πνεύμα του Θεού. Αυτό είναι που ζωοποιεί, αυτό λείπει από τη ζωή μας. Έτσι, η Φωνή Θεού σήμερα δημιουργεί πνευματική περιουσία ώστε να μπορούν να εντρυφούν οι άνθρωποι πάνω στον Λόγο του Θεού, χτίζοντας και δημιουργώντας την μεταστοιχείωση του σώματος από φθαρτό σε άφθαρτο, το οποίο δύναται να επιτευχθεί με την υγιή διδασκαλία και την αφιέρωση. Ο Χριστός αδέλφια μου βιολογικά είχε το ίδιο σώμα με το δικό μας. Το διαφορετικό που τον έκανε Υιό Θεού είναι το πνεύμα, αυτό είναι που λείπει από τη ζωή μας. Ο Λόγος του Θεού, το ρήμα του Θεού, αυτά λείπουν.

Ο Ιωάννης ο Θεολόγος δια Πνεύματος Αγίου φανέρωσε την αξία του Λόγου και τις άπειρες ενέργειες αυτού ως εξής:

1,1 Εν αρχή ην ο Λόγος, και ο Λόγος ην προς τον Θεόν, και Θεός ην ο Λόγος.

1,2 Ούτος ην εν αρχή προς τον Θεόν.

1,3 πάντα δι’ αυτού εγένετο, και χωρίς αυτού εγένετο ουδέ εν ο γέγονεν.

1,4 εν αυτώ ζωή ην, και η ζωή ην το φως των ανθρώπων.

1,5 και το φως εν τη σκοτία φαίνει, και η σκοτία αυτό ου κατέλαβεν.

1,6 Εγένετο άνθρωπος απεσταλμένος παρά Θεού, όνομα αυτώ Ιωάννης

1,7 ούτος ήλθεν εις μαρτυρίαν, ίνα μαρτυρήση περί του φωτός, ίνα πάντες πιστεύσωσι δι’ αυτού.

1,8 ουκ ην εκείνος το φως, αλλ’ ίνα μαρτυρήση περί του φωτός.

1,9 Ην το φως το αληθινόν, ο φωτίζει πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον.

1,10 εν τω κόσμω ην, και ο κόσμος δι’ αυτού εγένετο, και ο κόσμος αυτόν ουκ έγνω.

1,11 εις τα ίδια ήλθε, και οι ίδιοι αυτόν ου παρέλαβον.

1,12 όσοι δε έλαβον αυτόν, έδωκεν αυτοίς εξουσίαν τέκνα Θεού γενέσθαι, τοις πιστεύουσιν εις το όνομα αυτού,

1,13 οι ουκ εξ αιμάτων, ουδέ εκ θελήματος σαρκός, ουδέ εκ θελήματος ανδρός αλλ’ εκ Θεού εγεννήθησαν.

1,14 Και ο Λόγος σαρξ εγένετο και εσκήνωσεν εν ημίν, και εθεασάμεθα την δόξαν αυτού, δόξαν ως μονογενούς παρά πατρός, πλήρης χάριτος και αληθείας.

1,15 Ιωάννης μαρτυρεί περί αυτού και κέκραγε λέγων ούτος ην ον είπον, ο οπίσω μου ερχόμενος έμπροσθέν μου γέγονεν, ότι πρώτος μου ην.

1,16 Και εκ του πληρώματος αυτού ημείς πάντες ελάβομεν, και χάριν αντί χάριτος.   

Η χάρη που έχουμε, που λάβαμε, προέρχεται από το μέγα έλεος το οποίο χάρισε σε όλους τους ανθρώπους ο Χριστός, ώστε μιμούμενοι Αυτόν οι έχοντες καλή προαίρεση να ζωοποιήσουν το πνεύμα τους και το βιολογικό τους σώμα, κατόπιν να φθάσουν στο καθ’ εικόνα και ομοίωση. Η Φωνή Θεού κατ’ αποκάλυψη Θεού ξεκίνησε πνευματικούς αγώνες ώστε να δημιουργήσει στον κόσμο την οικογένεια του Θεού και καλεί όλους τους ανθρώπους σε ανασύνταξη πνευματική, ώστε ο Λόγος του Θεού να δημιουργήσει εις ημάς πνευματική και βιολογική ισορροπία μετά του Θεού. Να θέσουμε λοιπόν από σήμερα νέες βάσεις, οι οποίες να δημιουργήσουν μέσα μας και γύρω μας νέο κόσμο με νέους ουρανούς και νέα γη εν οίς δικαιοσύνη κατοικεί (Πέτρου Β΄ 3:13). Σε λίγο χρονικό διάστημα οι άνθρωποι, προδομένοι από το σύστημα του κόσμου, θα αντιληφθούν το κάλεσμα του Θεού και όλοι θα συντάξουν τον εαυτό τους ουσιαστικά κάτω από το πνεύμα της ζωής του Θεού. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.                                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου